Bestelling en levering

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 7-15 dagen. Onze producten
worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Zo kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

Vraag: De verwachte levertijd is voorbij. Waar blijft mijn bestelling?!
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het natuurlijk ook voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.
Je kunt de status van je bestelling hier checken.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling. Hoe kan dat?
Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: Geen! :-) De verzendkosten van de bestelling nemen wij namelijk voor eigen rekening.

Retourneren

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Kan ik deze retourneren?
Antwoord: Ja natuurlijk!. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen als retour
aanmelden zonder opgaaf van reden.
Vervolgens krijg je dan nog 14 dagen de tijd om het product aan ons terug te sturen.

Vraag: Ik wil een artikel retourneren. Wat moet ik doen?
Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of terugsturen.
Meld dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Producten dienen in originele staat terug gestuurd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code.
De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door jou terug gestuurde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen op je rekening staat.

>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<

Track en Trace

Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Antwoord: Op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer invoeren om je pakketje te volgen.

Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan. Hoe kan dit?
Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het vervoersbedrijf is de Track en Trace-informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Wat zijn julie contactgegevens?

Tradelove Company - lovelyproducts.nl
Helene Mercierstraat 35
1991TS Velserbroek
(geen bezoekadres)

email: info@lovelyproducts.nl
telefoon: 0850 600822

KvK-nr: 86962728
BTW-nr: NL004334086B06